13 Mart 2011 Pazar

Bu Kadar Kötü Bir Forma Galatasaray'a Yakışmadı

Eskiden futbol hastası sayılırdım, hele ortaokuldayken felakettim. Ama yıllar geçince, hayat ilerleyip ilgilendiklerim değişince futboldan uzaklaştım. Öyle ki TV'de denk gelince bile pek izlemiyorum, işte öyle bakıp geçiyorum bazen, o da özetlerine veya futbol programlarına. Neyse...

Dedim ya, futboldan o kadar uzaklaşmışım ki bu haftasonu maç olduğunu bile unutmuşum. Akşam TV'de zap yaparken TRT'de Ankaragücü-Galatasaray maçının özetlerine denk geldim. Ankaragücü 3-2 kazanmış maçı, tebrikler...

Yalnız, maçın özetlerini izlerken, maçtan çok Galatasaray'ın formasına takıldı gözüm, maçtan çok formaları izledim. Bir Beşiktaşlı olarak beni ilgilendirmez ama Galatasaray'ın kendine adam gibi bir tasarımcı bulması gerek... Daha önce Galatasaray'ın 100. yıl logosu rezaleti vardı, ki o logoda, dikkat edilirse aslanın kuyruğuyla "fb" yazılıydı...

Bu logo rezaletinden sonraki 2. rezalet de bu akşamki Ankaragücü maçındaki forması. Tam anlamıyla rezaletti. Bakar mısınız şunlara, sanki amatör ligte oynayan bir takım. Özensiz ve berbat bir tasarım, kötü bir renk seçimi... Numara kısmı zaten ayrı felaket, yazı stili kötü. Daha da önemlisi sanki yapıştırma gibi. Hani dizilerde olur ya, reklam kısmını göstermemek için formalara bant yapıştırılır, aynen ona benziyor...


Halbuki Ankaragücü'nün forması öyle değildi, gayet güzeldi, beğendim yani...



Bu formalar Galatasaray'a yakışmıyor. Benim anlamadığım, koskoca Galatasaray'da adam gibi bir tasarımcı yok mu? Bu formaları kimse incelemiyor mu? Allah'ın bir kulu da çıkıp "aga bu ne biçim forma böyle" demiyor mu? 

Peki, bir Beşiktaşlı olarak Galatasaray'ın forması beni niye gerdi? Yukarıda dediğim gibi, beni ilgilendirmez aslında ama ben göz zevki için bunları ifade ediyorum... Tamam belki duygusal açıdan Beşiktaş'ın formalarındaki kusurları pek göremem ama diğer takımların formalarını çok eleştirmişimdir. Galatasaray'ın, Fenerbahçe'nin formalarını çok eleştirdiğim oldu, ancak beğendiklerim de oldu. Bir ara Fenerbahçe'nin koyu lacivert bir forması vardı, çok beğenmiştim. Hatırlıyorum, "Fenerbahçeli olsaydım bu formayı kesin alırdım." demiştim. 

Sözün kısası ve de özeti, bu akşamki forma şu güne kadar gördüğüm en kötü formaydı. Bence Galatasaray hemen kendine bir tasarımcı bulsun ya da varsa da tasarımcısını değiştirsin. Galatasaray gibi bir takıma bu forma yakışmıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...