6 Mayıs 2011 Cuma

I Dream A World Without

Bugün (saat hesabına bakarsak dün oluyor) sosyal medyanın ayaklarından biri olan, uzun süredir ismini duyduğum ama nasıl bir şey olduğu konusunda fikrim olmayan tumblr'a üye oldum. Tumblr, aynen bu blogger gibi bir blog sitesi, ya da dendiği şekliyle bir mikroblog sitesi...

Tumblr sayfama buradan erişebilirsiniz... Şunu gördüm, nasıl ki twitterda beğendiğiniz tweetleri retweet yapıyorsunuz, aynen tumblrda da beğendiğiniz gönderileri reblog yapabiliyorsunuz... Sisteme girdiğinizde, yine aynen twitterdaki gibi, takip ettikleriniz neler yazmış/atmış onu görebiliyorsunuz...

Neyse... Tumblrda reblog edilen bir gönderiyi buraya almak istiyorum: "I Dream A World Without" (...sız Bir Dünya Hayal Ediyorum) Gönderi çok beğenilmiş ve ben de dahil -an itibariyle- 14093 kişi tarafından reblog edilmiş... Güzel ve anlamlı bir gönderi değil mi? Hangimiz bunlarsız bir dünya hayal etmiyoruz...

Tumbler sayfamdan da erişebileceğiniz gönderi... Buyrun... (Bilmeyenler için, wars: savaşlar, violence: şiddet, abuse: küfür/suistimal, hunger: açlık, corruption: rüşvet, discrimination: ayrımcılık)

misspure:
أنآ أحلم بعآلم بدون :
leadermanal:
Wars  الحروب 







Violence العنف 




Abuse ظلم 




Hunger الجوع 






Corruption الفساد 


Discrimination التمييز



 …


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...